Visie: Ik wil klantvriendelijk en kwalitatief goed zijn.
1- U wilt dat uw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Daarom behandel ik met de aanpak die bewezen heeft te werken: met een mooi woord heet dat ‘evidence-based’ cognitieve gedragstherapie.
2- Veel mensen hebben moeite met moeilijke woorden en met ingewikkelde vaktermen. Daarom spreek ik in begrijpelijk Nederlands, zonder moeilijke woorden.
3- Niemand gaat voor zijn plezier naar een psycholoog. Dat doe je alleen als je al veel hebt geprobeerd en het maar niet beter wil gaan. Je voelt je dan kwetsbaar.
U wilt dan het gevoel hebben begrepen te worden en u wilt snappen wat er aan uw probleem gedaan kan worden. Daarom ga ik met respect en met begrip met u om. Ik leg het behandelplan uit in begrijpelijke taal. En u krijgt op schrift de technieken mee die u moet uitvoeren om beter te worden
4- U wilt bij nood geholpen worden. Daarom geen lange wachtlijst. Daarom mag u, als u bij mij in behandeling bent, bij nood altijd bellen, ook buiten kantooruren. Ik probeer u op dat moment te ondersteunen. Is dat niet genoeg, dan wordt de volgende afspraak vervroegd. Zo nodig krijgt u diezelfde dag of de volgende dag een consult aangeboden.
5- U heeft geen zin in ‘diepzinnige’ gesprekken of oeverloos gepraat. U wilt zo snel mogelijk van uw problemen af. Daarom behandel ik met praktische psychologische technieken waar u echt wat mee kunt.
6- U moet goed geholpen worden. Daarom doe ik elk jaar veel aan bijscholing.